Kopi Mahkota Dewa 14 dalam 1

1/10/2012

Strategi Perniagaan

Petikan dari admin MahkotaCafe.com

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera;

Selamat datang ke Mahkotacafe.com, peluang keusahawanan online terbaru dan terhebat masakini memahami citarasa anda sekeluarga. Hanya bermodalkan serendah RM130 (Sekali sahaja, tanpa perlu maintain bulanan) anda mampu merealisasikan segala impian anda di Tahun 2012.

Hanya promosikan website promosi ini kepada rakan-rakan dan keluarga anda melalui Facebook, mampu menjana pendapatan yang sungguh hebat. Kenalan pertama hingga ke-4 anda di bayar RM50 setiap seorang manakala yangke-5 dan yang seterusnya anda dibayar RM100 setiap seorang. Bonus insentif ini dibayar terus ke akaun anda setiap minggu. Jangan tunggu lagi jadilah yang terawal menyertai program hebat ini...

Mahkotacafe.com juga memperkenalkan produk berasaskan 'Buah MahkotaDewa (Phaleria Macrocarpa)' dikenali sebagai salah satu tanaman ubat di Indonesia. Asalnya dari Papua/Irian Jaya. Buah ini dikenali dengan beberapa nama iaitu:
- Makuto Rojo- Makuto Ratu- Obat Dewa- Pau (Obat Pusaka)- Crown of God- Boh Anggota Dewan
Untuk maklumat lanjut berkenaan Kopi Pra Campuran Mahkota Dewa 14 Dalam 1 ini
sila daftar PERCUMA di;
http://www.MahkotaCafe.com/delaiela
Perniagaan hebat juga disediakan bagi memenuhi kehendak mereka yang ingin menambah pendapatan. Perniagaan yang sungguh MUDAH. Cuma SMS dan EMAIL laman web anda kepada kawan-kawan. Selainnya, kami buatkan untuk anda.

Anda juga di jemput menyertai kami dalam pemasaran produk HEBAT ini, ianya menjadi satu alternatif kepada anda untuk menambahkan pendapatan dalam kemelut kegawatan ekonomi dan kos kehidupan yang makin meningkat. Anda KAYA dan BERJAYA Jika Bersama Saya Menerajui Perniagaan Ini!!!

Terima kasih dari saya
LAILATUL SAADIAH BINTI MOHD SAID
Layari http://www.MahkotaCafe.com/delaiela

No comments:

Post a Comment