Kopi Mahkota Dewa 14 dalam 1

1/11/2012

Testimoni Pengguna Kopi Mahkota Dewa

1- Noriah Zainol
askum dah dpt 1 kotak kopi yg di hantar. saya bukan peminat kopi tapi sy tengok khasiat nya saya nak cuba. lepas minum kopi ini saya suka dengan rasa nya dan bau yang buat saya selera sangat nak minum lagi. yang pelik badan saya rasa sedap tak penat. yg saya order 5 kotak pun dah sampai t.kasih byk.

2- Khairul Rijal Bin Mohamed
asalamualikum .. Terima kasih kepada admin kerana dengan adanya iklan dan banner yang mudah lagi senang ini, dapat membantu lagi jualan saya,belum ada lagi perniagaan online yang saya jumpa membuat iklan baris dan banner yang mudah lagi senang seperti ini,saya berharap dan berdoa semoga perniagaan ini terus maju dan berjaya dimasa akan datang insyaalah.

3-Hanis Suhani
salam kpd semua warga mahkota. saya dah cuba minum kopi ini selepas sahur memang betul ia memberikan saya tenaga sehingga waktu berbuka. tak terasa lapar pun. sekarang saya mesti minum lepas sahur kalau tak terasa letih sangat. kopi pun dah nak habis kena order lagi.

4- Norsita Lakibul
Askum! saya dah terima kopi terima kasih. saya macam macam penyakit saya ada syukur saya masih hidup dgn keizinan allah. makan pil tiap tiap hari macam macam. lepas saya minum kopi mahkota dewa ini saya rasa ringan seluruh badan migrain saya hilang dan tindakbalas dapat di rasa memang ajaib kopi ni. saya dah order 5 kotak lagi harap sampai cepat juga macam dulu.

5- Abd. Manab bin Abd. Kadir
Kopi mahkota Dewa bukan saja boleh menjana pendapatan tapi ia juga boleh menghilangkan pelbagai penyakit . Sebab-sebab saya kata begitu kerana saya sendiri mencubanya dan saya sebarkan kepada kenalan dengan memberi percuma satu sachet kepada mereka. Setelah mencuba mereka datang berjumpa saya untuk membeli secara runcit. Mungkin satu hari nanti saya boleh menjadi stokis pertama di Pulau Pinang Anda cuba lah - belum cuba belum tahu The best coffee that I have come across..

6-Nur Fadzila
Saya dah minum rasa lain dari kopi biasa...sedap.. hanya minum kopi boleh menjana pendapatan....anda mesti cuba..terbaikk...

No comments:

Post a Comment